• کابل
  • ۲۶ حوزا ۱۴۰۳
  • آخرین تغییرات ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
news-details

درباره رسانه آوا

رسانه آوا یک رسانه ملی می باشد که توسط خبرنگاران و فعالین حقوق بشربا توجه به سانسور چند لایه‌ی رسانه‌ها در افغانستان، در سال 2024 ایجاد شده، و رویدادهای مرتبط به حقوق بشر، حقوق زنان، حقوق اقلیت‌ها، حقوق اطفال و آموزش را بصورت دقیق و بی طرفانه گزارش داده و به بررسی و موشگافی می‌گیرد. رسانه آوا با نگرش آزاد، تحقیقی و انتقادی مسایل حقوق بشری، حقوق زنان، حقوق اقلیت‌ها،حقوق اطفال و آموزش را گزارش می‌دهد.

اهداف

در  رسانه آوا، ماموریت ما این است که روزنه‌ای برای پوشش خبری قابل اعتماد، جامع، مستقل و بی‌طرف باشیم که مسایل حقوق بشری افغانستان را با رعایت اصل‌های خبرنگاری پوشش بدهیم.

ما در رسانه آوا متعهد به ارائه اطلاعات دقیق، بی‌طرفانه و به موقع هستیم. منبع قابل اعتماد برای خوانندگان ما تا از رویدادهای افغانستان بصورت دقیق مطلع باشند.

رسانه آوا با تعهدی تزلزل ناپذیر در قبال مردم افغانستان، و با رعایت اصل‌های خبرنگاری، به دنبال تقویت آزادی بیان، دموکراسی، حقوق بشر، صلح، عدالت و مبارزه با وضعیت موجود در افغانستان است.

آوا در تلاش فراهم نمودن بستری است که مخاطبان خود را برای تصمیم گیری آگاهانه و عادلانه توان‌مند کند.

مآموریت

در آوا ماموریت ما این است که به عنوان صدای معتبر در ارائه پوشش خبری جامع و بی طرفانه در سراسر افغانستان، خدمت کنیم. ما متعهد هستیم که اطلاعات دقیق، به موقع و شفاف را در اختیار خوانندگان خود قرار دهیم که جنبه‌های مختلف از رویدادهای حقوق بشری را در بر می گیرد.

مآموریت ما ریشه در باور ما؛ که برای پیشرفت و ثبات هر ملتی، آگاه بودن شهروندان حیاتی است. ما به دنبال پر کردن شکاف‌ها و تبدیل آن به فرصت‌ها هستیم.

فعالیت

رسانه آوا به‌گونه آنلاین به سه زبان فارسی، پشتو و انگلیسی در سراسر جهان از رویدادهای مهم افغانستان، برای مخاطبان خود در قالب خبر، گزارش، گزارش‌های تحقیقی، روایت، گفت‌وگو، تحلیل و ترجمه به‌گونه مستقل پوشش خبری می‌دهد.

بیشترین فعالیت این رسانه به‌گونه آنلاین می‌باشد و شما می‌توانید مطالب رسانه آوا را از طریق ویب‌سایت، فسبوک، ایکس، انستاگرام، یوتیوب و تلگرام رسانه آوا دنبال کنید.

ویب‌سایت: avadailynews.com

ایمیل: info@avadailynews.com