• کابل
  • ۲۶ حوزا ۱۴۰۳
  • آخرین تغییرات ۲۹ سنبله ۱۴۰۳

ارسال مقاله به رسانه آوا

ارسال مقاله به رسانه آوا

رسانه آوا از آثرهای  محققان، پژوهش‌گران و نویستدگان استقبال می‌کند. برای نشر مقاله‌‌های تان در ویب‌سایت رسانه آوا، موارد ذیل را در نظر بگیرید.

شرایط ارسال مقاله به آوا:

1. تمام مقاله‌های ارسالی باید حاصل تحقیق خود تان باشد و قبلا در هیج جای نشر نشده باشد. و در آینده نیز نباید بدون ذکر حق مالکیت روزنامه آوا، جای دیگری نشر  شود. در صورت تشخیص چنین مورد، روزنامه آوا دیگر مقاله‌های شما را منتشر نخواهد کرد.

2. مقاله ارسالی باید دارای فرمت مشخص باشد. تیتر اصلی و تیترهای فرعی در متن باید مشخص شده و بولد باشد.

3. مقاله‌های ارسالی به روزنامه آوا نباید کمتر از ۷۰۰ کلمه و بیشتر از ۲۰۰۰ کلمه باشد. رسانه آوا از نشر مقاله‌های طولانی خودداری می‌کند.

4. معرفی‌نامه کوتاهی از نویسنده یا مترجم همراه عناوین و آثار و شماره تماس، ایمیل و یک قطعه عکس آن پیوست شود. معرفی‌نامه نباید بیشتر از یک خط باشد.

5. اگر مقاله‌تان ترجمه یک مقاله انگلیسی است، باید با متن اصلی هم‌خوانی داشته باشد و لینک متن اصلی نیز همراه آن‌ها باشد. تلاش کنید اگر مقاله دارای هایپرلینک است، آن را درج و همه اجزای قابل‌ترجمه مقاله را برگردان کنید.

6. مقاله ارسالی باید با یکی از قالب‌های «Docx» و یا «Doc» باشد. این قالب‌ها با برنامه Word  از مجموعه‌های برنامه‌های Office  قابل ذخیره‌اند. لطفاً از ارسال مقاله با قالب PDF  خودداری کنید.

7. مقاله پس از دریافت، توسط رسانه آوا  بررسی می‌شود و مطابق پالیسی نشراتی رسانه، نشر و یا رد می‌شود.

8. نشر یک مقاله ممکن است از یک روز تا یک هفته زمان ببرد.

9. پیوست‌ها و یا هر محتوایی که شامل مقاله تان می‌شود را در ادامه مقاله‌تان  داخل پوشه Word قرار دهید.

نکته: مقاله خود را تنها به این ایمیل آدرس بفرستید و از فرستادن آن به افراد و ایمیل‌های مختلف خودداری کنید.

info@avadailynews.com